Tuesday 6 December 2011

Mak nak cite ckit...... ada aku kisah?????

Cite psl si polan ni kita pggl dia "A" jer... mls nak taip nama dia buang masa aku jer kan... Dah lama aku syak dia nie cuma x de bukti kukuh jer, tp bila Allah nak tunjukkan sape sebenarnya dia ni mmg aku menyirap tahap gaban lah kan. 
Aku rasa cam nak lempang jer si "A" ni sbb dia mmg jenis lidah bercabang mana x nya depan aku dia ckp manissss nya tp belakang aku baik pyr dia burukkan aku... tang tu aku cukup pantang....klu setakat mengutuk aku yg memang sedia laser ni x per gak tp spai tabur pasir kat periuk nasi aku tu dah KURANG AJAR namanya. 
Aku th Si "A" skrg nie tgh bergumbira coz dah dpt apa yg dihajatkan tp jgn lupa ya kau dpt habuan drpd kejatuhan org lain. Aku jgk pernah berada diatas tp aku x pernah jatuhkan kengkawan aku sendiri & x pernah nak burukkan sape2 hanya nak tunjuk yg aku sorang jer yg pandai buat kerja.... ingat tu!!!
Sejahat2 aku, aku x de nak tikam kawan sendiri & sebodoh2 aku, aku x pernah aniaya org lain hanya utk kepuasan sendiri itu yg membezakan antara kau & aku....Atas apa yg kau dah buat apa aku selama nie aku mmg x kan maafkan kau DUNIA & AKHIRAT....ingat tu.
Pd aku semua tu berbaloi sbb kau sendiri x de rasa segan silu reka cite mcm2 yg aku x buat kerja langsung kan??? mcm mana aku sakit hati bila org dah x pandang aku ckit pun mcm tulah jgk aku nak kau rasa.
Klu ikutkan hati aku yg panas nie nak jer aku telanjangkan kau kat depan kengkawan semua cite sape diri kau tu yg sebenarnya... dasar busuk hati.... klu x puas hati jumpa aku sendiri. Aku x pernah marah org tahap gaban tp apa yg kau buat pd aku memang aku x leh nak terima sbb kau dah kacau rezeki anak2 aku tau... kau kena ingat aku x kan berdiam diri lepas nie klu kau berani usik aku mcm tu jgk aku akan buat balik.... tggu jer masa nyer nanti.
 

No comments:

Post a Comment