Tuesday 13 December 2011

Panassssss...... terasa ke?????

Baru ckit aku update blog aku kau dah terasa ke??.Yg aku th aku mmg x sentuh apa2 pun lg cite yg kau dah buat psl aku, kau dah melatah ke??. Tapi bagus gak sekurang2 nyer org lain dah tahu apa yg kau dah buat selama nie....nak mengadu, nak menagis, nak merempan silakannnnnn ADA AKU KISAH.....masih x nak mengaku kesalahan sendiri?????? atau masih nak menuding jari kat org lain???? lupa semua tu kan dah jd darah daging kau kan ... apa ada hal. 
Lepas nie aku nak tgk sape plk mangsa kau seterusny, herrrmmmm aku dah tau tp aku x nak lah sebut skrg org kata x surprise lah. Biasalah hidup kau kan suka bermuka2..... Lepas nie mengadu2 dan teruskan lah mengadu untung sabut timbul, untung batu tenggelam heeerrmmm, aku rasa org mcm kau nie mmg x pernah & x akan berubah kut .... KESIANNNNN ok lah akak blah dulu...sayonara



No comments:

Post a Comment